veelgestelde vragen training plaatsen

– Hoe kan ik een training plaatsen?

Wanneer je aanmelding voor de trainersgids is goedgekeurd kun je inloggen op je account met je persoonlijke logingegevens. Je ziet in het menu bovenin dat er automatisch de optie ‘voeg training toe’ is verschenen. Hier kun je een training toevoegen door simpelweg de stappen te volgen.

– Hoe weet een bezoeker dat ik de training geef?

Alle trainers die een training willen toevoegen hebben zich eerder ook al aangemeld voor de trainersgids. Zo weten wij en onze bezoekers dat de trainingen worden gegeven door gekwalificeerde trainers. Jouw trainingen staan altijd gekoppeld aan jouw persoonlijke profiel, zodat een eventuele aanvrager direct weet wie de training geeft. Als iemand via de website een aanvraag doet voor jouw training dan ontvang je alle informatie en contactgegevens direct in je mailbox. Ook kan een aanvrager rechtstreeks met jou contact opnemen middels je contactgegevens in de trainersgids.

– Waar wordt mijn training op de website geplaatst?

Wanneer je een training toevoegt verschijnt deze bovenaan in een van de vier de categorieën die jij hebt uitgekozen. Bovendien komt je training bovenin te staan op de homepagina onder ‘de nieuwste trainingen’. Via de zoekbalk kan jouw training ook verschijnen wanneer een bezoeker zoekwoorden gebruikt die in jouw tekst voorkomen.

– In welke categorie kan ik mijn training plaatsen?

Er zijn vier categorieën waaruit je kan kiezen: leerzame teambuilding, creatieve teambuilding, experimentele teambuilding en avontuurlijke teambuilding. Je bent vrij om je training in een van de categorieën te plaatsen. Bekijk het aanbod en de informatie om te bepalen waarin jouw training het beste thuishoort.

– Hoe kan ik betalen?

Na het gesprek dat we hebben gevoerd krijg je een factuur. Deze kun je betalen.

– Kan ik een training nog wijzigen als deze is toegevoegd?

Je kan een training te allen tijde wijzigen door in te loggen op je persoonlijke account. Je vindt de status van je trainingen terug onder ‘jouw trainingen’. Hier kun je de training ook aanpassen en verwijderen.

– Hoe lang staat mijn training vermeld op de website?

De training staat voor een periode van 6 maanden op de website vermeld. Dit termijn loopt automatisch af. Aan het eind van dit termijn geven wij je de mogelijkheid om je plaatsing te verlengen. Hier krijg je vanzelf bericht over per email.

– Staat jouw vraag er niet bij?

Stuur even een mailtje naar info@trainjeteam.nl. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.