all

by Jacqueline Ververk-Angenent on Klantgericht of Klantgezwicht

Karien Pittie heeft bij de SecretaresseVereniging Radboudumc een workshop en intervisies verzorgd, dit doet zij op een professionele, humorvolle wijze. Haar goede voorbereiding, brede ervaring en inlevingsvermogen maken dat de deelnemers enthousiast en actief deelnemen en vooral terugkijken op leerzame sessies. Karien heeft het in zich om deelnemers een spiegel voor te houden en een hart onder de riem te steken.

by Sandy Peters-Donkers on Klantgericht of Klantgezwicht

De combinatie van trainers is uniek. Ze vullen elkaar perfect aan en houden de sfeer open en eerlijk. Wat het team als zeer prettig en leerzaam ervaren heeft is de komische noot tussen de bedrijven door, het delen van elkaars ervaringen en het regiespel tussen de trainers, waar men meteen op kon reageren.

by Gemma Bruins-van der Sterren on Klantgericht of Klantgezwicht

De training klantgerichtheid van Karien en Lilian is interessant en leerzaam tegelijk. Trainer en acteur speelden goed in op situaties uit de praktijk en individuele behoeften. Verwachtingen van onze in- en externe klanten hebben we leren vertalen naar succesvolle dienstverlening.

by Karin Metz on Communicatietraining

IJsselkids heeft de studiedag als bijzonder leerzaam ervaren en het heeft de medewerkers weer goed naar zichzelf laten kijken. Zo heeft een ieder voor zichzelf weer een leerdoel voor ogen. Bedankt voor deze inspirerende dag.

by Roeland van Pinxteren on Communicatietraining

Een leuke training! Zeker voor maar een dagdeel was de impact groter en leuker dan verwacht.

Page 1 of 19:
«
 
 
1
2
3
 
»