Klantgericht of Klantgezwicht

Is klantgerichtheid je thema en ben je op zoek naar een prikkelende bijeenkomst  voor je team of organisatie? Wil je dat speelsheid en plezier hand in hand gaan met inzicht en praktische adviezen? Dan is een interactieve themabijeenkomst Klantgericht of klantgezwicht vast  iets voor jou en je team!
Wij, Karien Pittie en Lilian van den Berg, verzorgen met plezier voor verschillende doelgroepen deze themabijeenkomst waarin we deelnemers laten nadenken over hun eigen bijdrage aan een grotere klantgerichtheid van de organisatie. Hierin is ook ruimte voor een bovenmatige klantgerichtheid, ook wel klantgezwichtheid genoemd.  Het kan een vrolijke aftrap zijn van een discussie of een opmaat naar een training. Het resultaat is in ieder geval concrete ideeën over verbeterpunten.
Wij stemmen de inhoud en duur van de bijeenkomst af op de praktijk van alledag in jullie organisatie. In een kennismakingsgesprek inventariseren we wat de themaâs zijn en hoe we deze in scĂšnes om kunnen zetten en op basis van een kloppend script kunnen spelen.
In de bijeenkomst verkennen we in een aantal scÚnes het begrip klantgerichtheid en kan het publiek reageren. Het gesprek komt op gang. We gaan een stap verder als we het publiek de rol van regisseur geven en zij ons spel mogen beïnvloeden met concrete regieaanwijzingen. Laagdrempelig en betrokken. Zo hoef je zelf de vloer niet op, maar zie je wel  meteen wat werkt en vooral ook wat niet!
Het aantal deelnemers kan variëren, de prijs dus ook. Bel Karien, dan kunnen we daar een afspraak over maken.
De trainer:
Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:
Deel deze training:
Op Linkedin: x werd dit gedeeld
Facebook: x werd dit gedeeld
en op Twitter: Tweet x werd dit gedeeld
Email deze training:
