Klantgericht of Klantgezwicht

foto klantgerichtheid
De trainer:
Karien Pittie
Contactgegevens

Is klantgerichtheid je thema en ben je op zoek naar een prikkelende bijeenkomst  voor je team of organisatie? Wil je dat speelsheid en plezier hand in hand gaan met inzicht en praktische adviezen? Dan is een interactieve themabijeenkomst Klantgericht of klantgezwicht vast  iets voor jou en je team!

Wij, Karien Pittie en Lilian van den Berg,  verzorgen met plezier  voor verschillende doelgroepen deze themabijeenkomst  waarin we deelnemers laten nadenken over hun eigen bijdrage aan een grotere klantgerichtheid van de organisatie. Hierin is ook ruimte voor een  bovenmatige klantgerichtheid, ook wel klantgezwichtheid genoemd.  Het kan een vrolijke aftrap zijn van een discussie of een opmaat naar een training. Het resultaat is in ieder geval concrete ideeën over verbeterpunten.

Wij stemmen de inhoud en duur van de bijeenkomst af op de praktijk van alledag in jullie organisatie. In een kennismakingsgesprek inventariseren we wat de thema’s zijn en hoe we deze in scènes om kunnen zetten en op basis van een kloppend script kunnen spelen.

In de bijeenkomst verkennen we in een aantal scènes het begrip klantgerichtheid en kan het publiek reageren. Het gesprek komt op gang. We gaan een stap verder als we het publiek de rol van regisseur geven en zij ons spel mogen beïnvloeden met concrete regieaanwijzingen. Laagdrempelig en betrokken. Zo hoef je zelf de vloer niet op, maar zie je wel  meteen wat werkt en vooral ook wat niet!

Het aantal deelnemers kan variëren, de prijs dus ook. Bel Karien, dan kunnen we daar een afspraak over maken.

Vertel wat je van de training vond
1
2
3
4
5
Verzend
     
Cancel

Schrijf een review

Average rating:  
 3 reviews
by Jacqueline Ververk-Angenent on Klantgericht of Klantgezwicht

Karien Pittie heeft bij de SecretaresseVereniging Radboudumc een workshop en intervisies verzorgd, dit doet zij op een professionele, humorvolle wijze. Haar goede voorbereiding, brede ervaring en inlevingsvermogen maken dat de deelnemers enthousiast en actief deelnemen en vooral terugkijken op leerzame sessies. Karien heeft het in zich om deelnemers een spiegel voor te houden en een hart onder de riem te steken.

by Gemma Bruins-van der Sterren on Klantgericht of Klantgezwicht

De training klantgerichtheid van Karien en Lilian is interessant en leerzaam tegelijk. Trainer en acteur speelden goed in op situaties uit de praktijk en individuele behoeften. Verwachtingen van onze in- en externe klanten hebben we leren vertalen naar succesvolle dienstverlening.

by Sandy Peters-Donkers on Klantgericht of Klantgezwicht

De combinatie van trainers is uniek. Ze vullen elkaar perfect aan en houden de sfeer open en eerlijk. Wat het team als zeer prettig en leerzaam ervaren heeft is de komische noot tussen de bedrijven door, het delen van elkaars ervaringen en het regiespel tussen de trainers, waar men meteen op kon reageren.

De trainer:
Karien Pittie
Contactgegevens

Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:


Hoe lang wilt u dat de training duurt?

Hoeveel personen volgen de training?

Plaats waar u de training wilt?

Datum waarop u de training wilt?

Contactpersoon

Bedrijfsnaam

Telefoonnummer

Please leave this field empty.

E-mail

Opmerkingen







Deel deze training:

Op Linkedin: x werd dit gedeeld

Facebook:
x werd dit gedeeld

en op Twitter: x werd dit gedeeld

Email deze training:
Deze training is geplaatst op: