Motivatie x Veerkracht voor teams

motivatie en veerkracht team
De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Klanten tevreden maar geen hoge klantwaardering?

De negen tot vijf mentaliteit is er ingeslopen?

Tijd om iets te gaan doen aan de motivatie x veerkracht van het team

motivatie en veerkracht team

Waar loop je tegen aan?


  • Je merkt dat in jouw bedrijf en in de teams het proces, in plaats van de klant, centraal staat.

  • Je merkt hierdoor dat de effectiviteit van je team afneemt en dit heeft gevolgen voor de medewerkerstevredenheid met als grootste bijeffect ontevreden klanten.

  • Je weet niet goed aan welke knop je dan het beste kunt gaan draaien om het team weer op de rails te krijgen en dat de klantwaardering weer om hoog gaat.

  • Je ziet dat de motivatie van je team afneemt en dat je team weinig veerkracht ontwikkelt om met de huidige eisen van de klant om te kunnen gaan

Wat wil je?


  • Wat je wilt is dat jouw team samenwerkt om het beste resultaat voor de klant te realiseren.

  • Je wilt een hoge klantwaardering van 9+. De klant heeft vandaag de dag het voor het zeggen en dus de macht.

  • Je wilt als leidinggevende dat ze als team meer eigen verantwoordelijkheid nemen zodat je er niet meer constant bovenop moet gaan zitten.

  • Besturen van een team geeft je energie in plaats van dat het je energie kost.

  • Je wilt dat je team zelf de motivatie en veerkracht heeft om te kunnen omgaan met een veranderende omgeving.

Hoe ziet motivatie x veerkracht teamontwikkeling in 1 dag eruit?


  • 1 hele dag samen werken met je team en stappen maken.

  • Inspirerende omgeving op buitenplaats Natuurlijk Zicht, koffie en thee, lunch. ( of bij jouw in de buurt).

  • Investering van € 1795,00, exclusief btw.

  • Inclusief het oplossingsmodel de Youcube.

  • De investering die je maakt in dit programma zal het waard zijn.

  • Je hebt met je team inzicht na deze dag gekregen en op met welke punten je samen aan de slag kunt gaan met je team om te streven naar een effectieve samenwerking en een hoge klantwaardering.

Voor wie?

Voor teams die willen werken aan een hoge klantwaardering en het beste er uit wil halen. Voor teams die reisleider willen zijn van de klant en een eigen veerkracht willen ontwikkelen.

Programma inhoud motivatie  x veerkracht teamontwikkeling in 1 dag


Starten de dag om 09.00 uur ontvangst en koffie en thee op onze inspirerende buitenplaats Natuurlijk Zicht in Oudehorne.
Het programma begint om 09.30 uur en we eindigen om 16.30 uur. Uiteraard wordt er tussendoor voor een heerlijke lunch gezorgd.

09.30 uur -12.00 uur
De ochtend staat in het teken van:

  • Wat is de WHY van de organisatie en het team.
  • Wat is de toegevoegde waarde van team en de teamleden.
  • Op welke wijze geeft het team invulling aan het realiseren van klantwaardering.

12.00 uur – 13.00 uur lunch

13.00 uur – 16.30 uur
De middag staat in het teken van:

  • Welke doelstellingen wil het team samen realiseren.
  • De kwaliteiten van het team om de doelstellingen te realiseren.
  • Wat is het uitdagende doel waar zij mee aan de slag gaan en het team krijgt een opdracht mee om in de werksituatie uit te werken.

Afsluiting 16.30

De trainer:

Train je Team
Contactgegevens

Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:


Hoe lang wilt u dat de training duurt?

Hoeveel personen volgen de training?

Plaats waar u de training wilt?

Datum waarop u de training wilt?

Contactpersoon

Bedrijfsnaam

Telefoonnummer

Please leave this field empty.

E-mail

Opmerkingen







Deel deze training:

Op Linkedin: x werd dit gedeeld

Facebook:
x werd dit gedeeld

en op Twitter: x werd dit gedeeld

Email deze training:
Deze training is geplaatst op: