Acquisitie betekenis

logomail
De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Zie hoe acquisitie betekenis krijgt in uw bedrijf!

Het volgen van onze bedrijfstrainingen is de manier om acquisitie betekenis te geven binnen het team. Tijdens onze professionele verkooptraining leert u alles over koude en warme acquisitie! Vraag hier informatie aan over de verkooptraining.

acquisitie betekenis

Acquisitie betekenis – Koud

Koude acquisitie staat voor het verwerven van nieuwe klanten om zodoende het bestaande klantenbestand uit te breiden. Wanneer je nieuwe klanten binnenhaalt die je voorheen nog niet kende krijgt de koude acquisitie betekenis.

Acquisitie betekenis – Warm

Met behulp van warme acquisitie wordt getracht het samenwerken met bestaande klanten te bevorderen en via hen nieuwe opdrachten in de wacht te slepen. Hier krijgt de warme acquisitie betekenis. Bestaande klanten worden onderhouden door bijvoorbeeld een presentatie over het bedrijf.

Acquisitie betekenis – Binnen het bedrijfsleven

Acquisitie omvat het verwerven van nieuwe klanten en opdrachten. In de bedrijfswereld is het vaak de benaming van de afdeling die is belast met deze taak. De mensen op deze acquisitie afdeling worden aangestuurd door een manager die ze vertelt hoe ze het beste effectief de acquisitie betekenis kunnen geven. Om goed te leren managen kun je een management training volgen. Bij acquisitie spelen goede communicatiedoelstellingen een belangrijke rol, omdat potentiële klanten overtuigd moeten worden van het product dat een bedrijf aanbiedt. Als het product eenmaal wordt afgenomen, is het van belang dat de klant tevreden is en vaker een samenwerking wil. Op die manier ontstaat een vaste klantenkring voor een bedrijf. Wanneer het bedrijf is verzekerd van inkomsten, krijgt de acquisitie betekenis en succes. Acquisitie doen kost tijd. Om hier tijd voor vrij te maken is het belangrijk dat je je tijd zo goed mogelijk indeelt. Hiervoor kun je een time management training volgen. Ook is het belangrijk dat je bij acquisitie weet hoe je overkomt. Hierbij kan charisma goed van pas komen. Om je meer bewust te zijn van hoe je overkomt en “in het moment” te zijn kun je een mindfulness training volgen, dit ook om concentratieproblemen te voorkomen. Vaak wordt acquisitie doen getraind door rollenspellen. Iemand speelt de klant die binnengehaald moet worden. Hiervoor worden drama, theater en NLP oefeningen gebruikt. Ook komt het voor dat je met meerdere mensen acquisitie gaat doen. Hier is het belangrijk dat de communicatie tussen de medewerkers goed is. Hiervoor kun je een teambuilding training volgen. Dit is goed voor de bedrijfscultuur.

De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:


Hoe lang wilt u dat de training duurt?

Hoeveel personen volgen de training?

Plaats waar u de training wilt?

Datum waarop u de training wilt?

Contactpersoon

Bedrijfsnaam

Telefoonnummer

Please leave this field empty.

E-mail

Opmerkingen







Deel deze training:

Op Linkedin: x werd dit gedeeld

Facebook:
x werd dit gedeeld

en op Twitter: x werd dit gedeeld

Email deze training:
Deze training is geplaatst op: