Kosten Mediatraining

logomail
De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

De beste mediatraining hoeft u niet veel te kosten!

Sommige mensen vinden het moeilijk om te spreken in het openbaar. Op werkgebied kan dit nog wel eens lastig zijn, aangezien u graag wilt dat de boodschap helder overkomt op het publiek. Voor iedereen die wel eens in aanraking komt met de media bieden wij een speciale presentatietraining. De mediatraining geeft u de middelen om uw boodschap zo effectief mogelijk over te brengen. Een geschikte mediatraining hoeft absoluut niet veel te kosten. Vraag hier een vrijblijvende offerte aan!

kosten mediatraining

Jaarlijkse mediatraining

Ieder jaar organiseert een bedrijf voor al haar werknemers een evenement bijvoorbeeld: “de Mediaparade.” Hierbij geven veel bedrijven haar werknemers de kans een bepaalde mediatraining te volgen. Afgelopen jaar was ik ook aanwezig bij deze Mediaparade. Het doel van de Mediaparade is om de werknemers van een bedrijf onderling beter te leren communiceren en interacteren. Tijdens mijn stage bij het tijdschrift Flow kreeg ik de gelegenheid om deel te nemen aan dit jaarlijks terugkerende evenement. De Mediaparade duurt een hele week en biedt een breed aanbod van verschillende mediatrainingen en nodigt vele verschillende bekende sprekers uit. De bekende bladen van Sanoma Media zelf, zoals Playboy, Libelle en Cosmopolitan krijgen ook een uitgebreid podium aangeboden om zichzelf te profileren. Niet alleen voor de tijdschriften wordt een podium geboden, ook de verschillende creatieve individuen binnen het bedrijf krijgen de ruimte om zich te ontwikkelen. Voor mijn school moest ik een kleinschalig onderzoek doen met betrekking tot de Mediaparade.

Kosten van een mediatraining

Een mediatraining vraagt veel voorbereiding. Zo was bij de organisatie van de Mediaparade niet alleen het inhuren van inspirerende sprekers van belang, ook moest er worden gezorgd voor een grote gezamenlijke lunch, beeld en geluid en voldoende drukwerk om iedereen te informeren. Al deze factoren zijn van belang om de mediatraining tot een succes te brengen. Uit mijn rapport; Kosten Mediatraining bleek namelijk dat ook de gezamenlijke lunch bijdraagt tot het bevorderen van de onderlinge communicatie en sociale cohesie. Deze sociale cohesie is erg belangrijk voor het goed functioneren van de verschillende tijdschriftentitels, individueel en samen als team. Wanneer iedereen elkaar helpt en alle sterke punten worden gebundeld dan kan dat zorgen voor een optimale top-of-mind positie bij lezers. We kunnen concluderen dat de Kosten Mediatraining zijn onderverdeeld in verschillende maar allemaal belangrijke kostenposten. Deze zorgen samen voor een hoog bedrag dat Sanoma ieder jaar apart zal moeten leggen om de jaarlijkse Mediaparade tot een succes te maken.

Voorbeeld mediatraining

Een absoluut communicatietraining voorbeeld van mij is Ben Tiggelaar, hij is een ontzettend inspirerend spreker. Hij weet mensen met zijn woorden te betoveren en ervoor te zorgen dat ze alles kunnen bereiken wat ze willen. Zijn boek Dromen Durven Doen is voor vele sprekers die communicatietraining oefeningen doen met personen in het bedrijfsleven een bron van inspiratie. Ook communicatietraining onderwijs voor leerlingen die worden voorbereid op het bedrijfsleven is vaak gebaseerd op de trainingen die Tiggelaar in het bedrijfsleven geeft. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met communicatietraining voor kinderen.
Dit helpt de kinderen niet alleen later bij presentaties of spreekbeurten, maar ook in hun sociale leven. Zo worden kinderen vaak minder verlegen en zekerder van zichzelf als ze vroeg beginnen met communicatietraining.
De communicatie vacatures die ik regelmatig opzoek om te kijken waar ik na mijn studie aan de slag zou kunnen, spreken mij na de Mediaparade zo veel meer aan dan daarvoor. Op de momenten dat je mensen met zo veel passie en inzet voor hun dromen ziet gaan dan ga je zelf ook veel harder werken voor wat jij wil. Voor mij was de Mediaparade één van de meest leerzame ervaringen op werkgebied in mijn leven. Mijn kleinschalige onderzoek: Kosten Mediatraining heeft dus niet alleen voor inzicht gezorgd bij verschillende bedrijven, maar ook bij mij. De inspirerende sprekers die ik aan het werk heb mogen zien hebben mij laten inzien dat ik alles kan bereiken wat ik wil, als ik er maar in geloof.

De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:


Hoe lang wilt u dat de training duurt?

Hoeveel personen volgen de training?

Plaats waar u de training wilt?

Datum waarop u de training wilt?

Contactpersoon

Bedrijfsnaam

Telefoonnummer

Please leave this field empty.

E-mail

Opmerkingen







Deel deze training:

Op Linkedin: x werd dit gedeeld

Facebook:
x werd dit gedeeld

en op Twitter: x werd dit gedeeld

Email deze training:
Deze training is geplaatst op: