Workshop Feedback

De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Verbreed uw horizon met de workshop feedback!

Veel mensen vinden het moeilijk om feedback te geven en te ontvangen. Aangezien medewerkers in teams intensief samenwerken is het van belang dat goede feedback gegeven en gehoord wordt. De workshop feedback is erop gericht om deze manier van communiceren te verbeteren. Het team leert tijdens de workshop om op een constructieve manier met feedback om te gaan. Bekijk de training en vraag een vrijblijvende offerte aan!

workshop feedback

Teambuilding training

Samenwerking, communicatie en creativiteit zijn belangrijke aspecten op de werkvloer en de één gaan deze kwaliteiten beter af dan de ander. Desalniettemin zijn ze onmisbaar voor een lucratief bedrijf en is er gelukkig aan te werken door bijvoorbeeld een bedrijfsuitje. Een bedrijfsuitje houdt niet alleen in dat men plezier kan hebben met collega’s, maar kan tegelijkertijd ook een goede teambuilding activiteit zijn binnen het bedrijf. Door de samenwerking tijdens het personeelsuitje leert men elkaar effectief kennen en de communicatie tussen elkaar te verbeteren. Deze communicatie bestaat uit opbouwende kritiek en respect voor elkaar. Wanneer dit toegepast wordt binnen het bedrijf krijgt men een hechter team dat beter functioneert. Op deze manier komt er meer energie vrij op de werkvloer en kan men, zowel individueel als collectief, de prestatie verbeteren. Er zijn verschillende bedrijfsuitjes die men kan doen met het bedrijf en deze kunnen worden aangepast aan problemen die voorkomen binnen het team en waar men aan wil werken. Een workshop feedback is een voorbeeld van een bedrijfstraining dat de mensen binnen het bedrijf nader tot elkaar kan brengen, waardoor de productiviteit stijgt.

Workshop feedback

In een feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen, ook in lastige situaties. Want collega´s aanspreken op gedrag leidt soms tot misverstanden en irritatie. Dit is precies het tegenovergestelde van wat u wil bereiken. Een workshop feedback leidt tot sterkere relaties en een betere samenwerking op de werkvloer. Feedback is één van de belangrijkste vaardigheden in communicatie, want door feedback kan de ander groeien en wordt er meer rekening met jou gehouden. Bij feedback geven en ontvangen in een werksituatie is het belangrijk om empatische vaardigheden te ontwikkelen. Men moet om leren gaan met de gevoelens die men heeft en de behoeften begrijpen die daar achter schuilgaan. Bij een workshop feedback leert men dat de manier waarop men communiceert en feedback geeft en ontvangt bepalend is voor de relatie die men creëert en de resultaten die men behaald als team. Er zijn verschillende trainingen en workshops op het gebied van terugkoppelen in communicatie, zonder de verbinding met de ander kwijt ter raken. Een voorbeeld is een workshop feedback. Belangrijke aspecten binnen de workshop feedback zijn het geven en ontvangen van feedback, het aangeven van grenzen, assertieve klantgerichtheid, constructief confronteren, en verbindend communiceren. Tijdens de training worden de do’s en dont’s in de praktijk gebracht en gaan de deelnemers lastige situaties met elkaar oefenen.

Communicatietraining

Communicatie is een belangrijk aspect van een goede samenwerking binnen een team, maar ook naar de zakelijke buitenwereld toe. Voor een goede functionering van het team is een heldere communicatie nodig. Het is van belang om daadkrachtig gesprekken te kunnen sturen en effectief afspraken te kunnen maken. Door de samenwerking tijdens een communicatietraining leert men elkaar effectief kennen en de communicatie tussen elkaar te verbeteren. Tijdens zakelijke gesprekken en bijeenkomsten is het ook van belang dat uw team professioneel kan onderhandelen en datgene over kan brengen waar uw bedrijf voor staat. Voor een verbale communicatietraining is het ten eerste van belang om te ontdekken welke communicatiestijl bij u past en wat voor effect dit heeft op anderen. Aan de hand hiervan kan men de communicatieve vaardigheden optimaliseren en leert men om te gaan met discussies. Men leert de essentie van een verhaal of gesprek te bevatten en situaties te beïnvloeden. Daarnaast is het ook van belang om actief te luisteren en de juiste vragen te kunnen stellen. Bij een probleem kan men het beste luisteren naar de mening en argumentatie van elkaar en zo samen tot een (betere) oplossing komen. Tot slot is het alom bekend dat non-verbale communicatie een belangrijke rol speelt tijdens een gesprek en de aandacht van uw gesprekspartner vast kan houden of laten weg dwalen. Non-verbale communicatietraining is om deze reden ook een goede training om met uw medewerkers te doen.

De trainer:
Train je Team
Contactgegevens

Vandaag nog een adviesgesprek en een offerte?
Doe geheel kosteloos en vrijblijvend een aanvraag:


    Hoe lang wilt u dat de training duurt?

    Hoeveel personen volgen de training?

    Plaats waar u de training wilt?

    Datum waarop u de training wilt?

    Contactpersoon

    Bedrijfsnaam

    Telefoonnummer

    Please leave this field empty.

    E-mail

    Opmerkingen







    Deel deze training:

    Op Linkedin: x werd dit gedeeld

    Facebook:
    x werd dit gedeeld

    en op Twitter: x werd dit gedeeld

    Email deze training:
    Deze training is geplaatst op: